Gå til innhold

Streetmeet 10. April kl 20.00 Kristiansand, møt opp!!!

Ranger emnet

viper

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonaldo

Jeg regner med at jeg tar turen nedover. Blir Spennende dette!

Tar med en passasjer herfra, men regner med å få med meg noen flere fra Kristiansand.

Tør jeg sette på sommerlefsene før turen da?

Noen som vet om noe billig overnatting? Feks det brakkegreiene ved togstasjonen..... Hadde blitt glad for et tlfnr eller navn på sjappa.

De brakkene heter Sentrum/Centrum Motel. Har ikke nummeret dertil, men nå har du hvertfall fått navnet..

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det håper jeg virkerlig, viper. Har jo faen meg hull i taket nå!! Jævler!! (de som kutta ass)

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Frank S.

hvordan ligger ting ann?

Er meldt kjempe fint være på lørdag, driver og overtaler mange folk fra grimstad og arendal, tror nok vi kommer en del siden været er meldt så bra.

var borte i kristiansand og spredde ordet om treffet til et par folk der som ikke hadde hørt om det.

Klar for et treff her borte! Været ser jo ut til å bli strålende! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en super kveld på Sørlandet!

Mye bra å se på og bra show fra de som tok steget helt ut og satt i gang med drag og annen herjing.....

106 Rallye'en fikk kjørt seg bra ;)

Imponerende hvor mange som stilte opp!

Jeg så ikke mange "kjente" fra forumet, men traff da noen folk uansett.

Kult at så mange hang seg på oss da vi prøvde å få til cruising til byen. Ble litt kaos og rot siden noen ikke vet forskjellen på cruising og bånn gass, men vi gjorde oss bemerket i byen. Vet ikke hvor alle ble av, men hørte på politiradioen at det var biljakter rundt omkring. Feks på Hamresanden.....

Politiet rykket vel også ut til grusplassen ved svømmehallen pga "stor ansamling av biler som bråker og spinner rundt". He,he!

Noen som har bilder av bilen min fra treffet eller? Svart BMW E34 M-tech.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei ganske livat ja,kjempe oppmøte folkens!! blei faktisk ei ganske vellykka kolonne innover til byen da,fikk med omtrent alle bilene,men som du sier så blei det maks gassing til tider,blei litt kaotisk nede i byen ja,de fleste samla seg på plassen til svømmehallen,var vell ca 50 biler der, var jo noen idioter som spant på grusen der så det spruta stein på alle bilene,det var lite populært og jeg håper folk tenker seg om og ikke gidder å gjøre slikt igjen,dette førte jo til igjen at politiet kom og vi blei "jaga" vekk. etter dette virka det som mye av folket tok kvelden.

vi satset på å arangere et streetmeet på sensommeren igjen,august feks. tror det blir ennå mere folk når det er litt varmere i været,var til tider kaldt å stå utenfor sørlandssenteret:)

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider