Gå til innhold

Streetmeet 10. April kl 20.00 Kristiansand, møt opp!!!

Ranger emnet

viper

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Frank S.

var sinnsykt gøy der borte. fikk med en del kamerater bort. var sjåfør på den hvite cosworthen med styling og evo vinge. fikk filmet ca 30 minutter. blant annet mye av en bmw m3 cabriolet som la fra seg litt gummi:D

MrControl du snakker om ;) Var tung på foten ja, men oh, for en nydelig lyd det er i den motoren :cool: (Fin Cossi forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Knall oppmøte! Var nok jungelelegrafen som gjorde nytta i å skaffe såpass med biler :cool:

Ble jo da dessverre buret inne på hytta i brokke-sule skard..kjempekult. Fikk jo da desverre ikke blitt med på dette streetmeet, men håper dere som tok ansvar denne gangen, føler for å kjøre lignende opplegg igjen snart. Vet om flere som har fått vite om dette i dagene etterpå. og de skulle gjerne visst om dette før..oppmøtet neste gang tror jeg blir vell så stort som det var nå, utifra bildene.

Og hvem vet, kanskje jeg nærmere meg ferdig med min bil til den gang..Skal på verksted denne uka, forhåpentligvis lakk nå på øyeblikket, og da er det inni bilen, og motorshine som står igjen...

Stå på gutta, og kjør for all del ett slikt arrangement igjen i nærmeste framtid!! Enda bedre om det går i lovlige former, tenker på Drag kjøringen...få flyttet opp til glattkjøringsbanen, så får vi kjøre lovlig..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Ble jo da dessverre buret inne på hytta i brokke-sule skard..kjempekult. Fikk jo da desverre ikke blitt med på dette streetmeet, men håper dere som tok ansvar denne gangen, føler for å kjøre lignende opplegg igjen snart. Vet om flere som har fått vite om dette i dagene etterpå. og de skulle gjerne visst om dette før..oppmøtet neste gang tror jeg blir vell så stort som det var nå, utifra bildene.

Og hvem vet, kanskje jeg nærmere meg ferdig med min bil til den gang..Skal på verksted denne uka, forhåpentligvis lakk nå på øyeblikket, og da er det inni bilen, og motorshine som står igjen...

Stå på gutta, og kjør for all del ett slikt arrangement igjen i nærmeste framtid!! Enda bedre om det går i lovlige former, tenker på Drag kjøringen...få flyttet opp til glattkjøringsbanen, så får vi kjøre lovlig..

Flere treff kommer vet du! (lurer på om vi må ta en prat med purken, slik at vi kan stå på Store siloen etter kolonna til byen. Ble rimelig trangt oppe med Shell :D :cool: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Flere treff kommer vet du! (lurer på om vi må ta en prat med purken, slik at vi kan stå på Store siloen etter kolonna til byen. Ble rimelig trangt oppe med Shell :D :cool: )

Tenkte nå mest på drag løpet jeg..men hurry, hurry..!! Nye arrangementer ventes på, i STOR spenning..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suksess!! dette må det bli mere av, men ikke nødvendigvis lovlig og avtalt med politiet det blir en helt anen stemmning på treff som ikke er så organisert.

Lenge leve jungeltelegrafen!

Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M High
Suzuki Swift 2009

Willys Overland pickup 1954 mod

X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDI
X Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8

X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R

X Opel Vectra 97 

X VW Golf 85 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrControl

jeg hørte ingen politi på politiradioen , men når vi kom til byen ble det full kaos hos politiet, de lurte på hvor alle disse bilene kom fra og hva de skulle gjøre, hvor vi hadde vært++..

overrasket over at de ikke fant det ut.

Haha, noen som så trynene på de to politimennen i den hvite sivilbilen utenfor stasjonen? :eek: To store spørsmålstegn! Ikke hver kveld Festingsgata er full med biler fra topp til bunn!

Det at de ikke viste om oss, viser vel bare at det er genialt å være i sørlandsparken. Purken er jo aldri der ute :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrControl

ja det ble ett vellykket treff må jeg si. hyggelig og treffe på deg Jonas. Om andre folk fikk filmet eller tatt bilder, så gjerne legg ut, jeg fikk selv filmet ett par minutter, skal få lagt det inn.

Jasså, så det er du som er MrControl.......

Kult å møte deg og bilen din :)

Dere forsvant fort på vei til byen. Regner med at den E30'en ble grundig knust. He,he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider