Zilla Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 Hei. Hadde audin min på EU nå og fikk beskjed om å bytte hovedforing i bakstilling høyre side. Hva er fremgangsmåten på bytting av dette? Har også et spørsmål ang. klimaanlegget i bilen. Jeg syns det blåser dårlig, både kaldt og varmt, og det høres nesten ut som om et spjeld eller noe sitter fast. Det blåser dårlig på frontruta og ut i kupeen. Noen som har noen tips om dette? Det er forøvrig en 1996 A6 1,9 tdi det er snakk om. Mvh Zilla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 klima må du nesten stikke innom et verksted som kan resete det, pleier fungere da. ligger en "hvordan gjøre dette tråd" her et eller annet sted, den som leter den finner =) Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Det skal være et spjeld i klimaanlegget som har en tendens til å sette seg fast. Dette har jeg ikke rotet med på min bil, men har laget en guide på bytting av den foringen du trenger hjelp med. Se her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=209149 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Takk for svar gutta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Kan forøvrig nevne at jeg har bytta pollenfilteret i Audin og nå funker vifta som den skal!! Det blåser som et uvær, både kaldt og varmt. Støyen ble også borte. Så til alle dere andre som også syns vifte og klima blåser dårlig, napp ut pollefilteret og se om det ble bedre uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Det var sikkert helt svart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Det var relativt mørkt ja. Har nok ikke vært byttet på mange år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg