borgsol Skrevet Mai 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 Har en 98' Forrester hvor bakrutepusseren tuller.. Fungerer som den skal når man skal kun ha den til å spyle og pusse. Men når man slår bryteren over til at den skal gå kontinuerlig så går den kun 2-3 ganger før den stopper. Noen som har tipps her? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Har den kontinuerlig gange, da? På min 98 modell Legacy, var det bare spyle/pusse og interval. Etter å ha spylt gikk intervalen 2-3 ganger, før den gikk over til vanlig interval. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verksmester Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 sjekk gjennomføringen av ledninger i bakluken. ellers kan det være motoren som har tatt kvelden. har vært borti begge deler her hos oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Desember 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 sjekk gjennomføringen av ledninger i bakluken. ellers kan det være motoren som har tatt kvelden. har vært borti begge deler her hos oss. Jeg har akkurat byttet hele ledningsnettet ut i bakluken min. Da begynte viskeren å oppføre seg normalt. Når jeg åpnet gjennomføringen ut i bakluken var det 4 kabler som var røket tvert av, og 4 til med store hull i isolasjonen. Så jeg endte med å bytte ut alle. Egentlig en relativt lett jobb. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg