piddien Skrevet Mai 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 Det venstre speilet på golfen min henger på skeive etter at limet en tidligere eier fikset det med har begynt å løsne. Jeg fant et i kvalitet "B" til 300kr på nbfbildeler, så jeg spurte hva de skulle ha i porto og fikk til svar 250-300kr. Jeg synes det var mye porto, så jeg sjekket hva et nytt et kostet på meca, de skulle ha 530kr. Meca ligger rett i nærheten av jobben min, så der slipper jeg porto, men så vidt jeg vet er det ingen vw-høggere i Bergen, så der blir det porto uansett. Jeg er litt skeptisk til å betale mer for et brukt speil som for et nytt speil, men hvis det er dårlig kvalitet på det nye kan det vel være verdt å kjøpe et brukt selv om det er litt dyrere. Er det noen her som har kjøpt speil hos meca og vet hvordan kvaliteten på de er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 skal se om jeg har flere igjenn av disse:). hadde flere av disse liggende. da skal du få det for bare porto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg