-Marte- Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Jeg kjøpte for et par måneder siden en 1989mod. Den fungerte fint, men i det siste sliter jeg ofte veldig med å få start! Vi har byttet plugger og luftfilter, bensinpumpa går som den skal. Det som er rart, er at den starter fint når den har stått en stund og er kald, men skal jeg på butikken kommer jeg meg fint dit, og sliter med å komme hjem, fordi da er motoren varm. Den prøver og prøver, og jeg pumper gassen, men den får ikke tak. Noen som vet hva dette kan være? :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Mulig feil på temperaturføler slik at den drukner i bensin når den er varm Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg