Gå til innhold

Var det noen som kalte det for "Silly season"?


VeilSide

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Disse lyktene har jeg sett på en stund før jeg titta en gang for mye på den første FNF-filmen ;) Men .. blir nok dem uansett vil jeg tro.

 

Nei huff ... først få på skilt igjen og så bytte girkasse og lage ny eksos. Da er den helt klar igjen ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke bilen din (280SE) som var til salgs for 15 000 her for litt siden? Hvorfor skulle du selge den?

Chris.

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Takk for tilbudet, men det blir litt langt å reise fra Tromsø til Kristiansand bare for å prøvesitte en bil. Men den sitter helt sikkert som tyggis på veien. Hørte jeg gule Koni, Eibach-fjører og grove stabilisatorstag og tårnstivere? Så den er virkelig så lett? Jeg trodde de der lå på 1200+? (tomvekt, uten fører)

 

Jada, veier ikke mye mere. Har Inter Alloy sett montert på, ikke noe tårnstiver ennå, men alt vurderes! Må jo ta igjen for tapt motorkraft ;)

 

settet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ehhh... Har 190E 2,5 16v bare 122 hk? Høres da unektelig litt lite ut... Er jo 3 mindre enn i kjerra mi det. Og det er en 1,9 liter

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

 

Du kan jo være med en tur i "fattimannsmerca" mi, og kjenne om den duver i svingene ;) (tror Veilside og Mazdius skjønner hva jeg mener) Nå har jeg jo selvfølgelig ikke orginalt understell, men har jo "bare" 122 hk. (har innsprut forresten :D )

 

Merca mi veier ikke mer en 1050 kilo, så vekta skal du ikke "disse" ned på. Ikke så veldig mye som skal til før de henger godt i svingene. :cool:

 

 

sikker på at den sitter så fælt som du tror da?.....

 

du har vel ikke grisa onkli mot biler som virkelig sitter i svinga:) er vel derfor du får den følelsen :D

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

originale mercer er merkelige når det kommer til veigrep. Hvis sjaffisen tørr å gi maks så sitter de noe helt utrulig bra. Det kjennes ut som de vil gi seg lenge før de når maks.. Skyldes hovedsaklig de forbanna komfortable demperene og de myke foringene. Men bare press på selv om det krenger og vrides litt..

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Ehhh... Har 190E 2,5 16v bare 122 hk? Høres da unektelig litt lite ut... Er jo 3 mindre enn i kjerra mi det. Og det er en 1,9 liter

 

Jeg har nå godt til annskaffelse av en litt sprekere 190, 204 hk stemmer nok litt mer. Det er 122 hk i 2literen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

 

sikker på at den sitter så fælt som du tror da?.....

 

du har vel ikke grisa onkli mot biler som virkelig sitter i svinga:) er vel derfor du får den følelsen :D

 

Tja, en kammerat i sin Integra, dro ikke akkurat ifra i svingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Jeg er visst ute med dynamitt og fenghetter i glasshus igjen. Det var da slett ikke meningen å tråkke Mercedes-folket på tærne med den CRX-linja jeg kom med først, og jeg er fullstendig klar over at Mercedes 190E har potensiale til å gå jævlig godt (ref: 2,5 16V og EVO1 etc. o.l.). Men nå var det ikke snakk om 190E i denne tråden...

 

Nei, jeg mener det at en sånn Mercedes (ja, den i topicen), ikke *trenger* enorm motor for å kunne gli rundt på stripa og showe-off bling-bling-felgene sine. Det er en *helt* annen sak at med en skikkelig motor så flytter denne bilen på seg, med det er ikke *nødvendig* for å cruise på stripa.

 

Altså, det må være en bra spesiell Mercedes som skal klare å knekke en CRX med 160 hester og latterlige 900 kilo på en svingete vei. Dette er tross alt Bilen som er kjent for å ha samme väghållning som en gocart. Ikke det at det er helt umulig, men jeg skjønner ikke helt hvordan en original 190E med 120 hesters gassermotor og duvende fjæring skal få det til?

 

En 2.3 16v veier vel ca 1100 kg, og har 185 gamp, så det er ikke SÅ stor forskjell. Syns 190ene sitter bra i svinga hvis man senker de litt og hiver på feite dekk :) Tror ikke jeg hadde tatt en CRX med rekorden min da :D Sitter godt til å være en litt badekaraktig tysk ting da! Har bøsta flere sierraer med den! :D Opel powah!! PS, 280 en jeg hadde var den deiligste bilen jeg har vært borti... 560 sel skinninteriør... Angrer på at jeg solgte den! :( Men er enig i at den er en PIMP-cruiser!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår