Dr_S Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2480619 :usa: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 hehe jeg har aldri tenkt på det.. så er 911 en terrorracer? hehe ;) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by thoos hehe jeg har aldri tenkt på det.. så er 911 en terrorracer? hehe ;) ikke vet jeg hva det var, men på fredags kveld så fulgte larvikspolitiet etter meg gjennom hele byen... trodde de kanskje at jeg var en terrorist eller no' siden jeg kjørte 911'en?? Skulle ønske de hadde brukt MINE skattepenger til å få slutt på kriminaliteten istedenfor å være stasi... Jeg kjører pent, og spesiellt i byen når det raver fulle folk i gatene.. Men siden man har hu derre Skogsopp som samferdselminister og up/stasi sjefen (og trygg trafikk gamlingene)som hennes oppvarter, så er alle skattebetalende velutdannete mennesker "bilterrorister" for dem... ellers så får de jo ikke inn nok penger til å opprettholde kommuniststaten og politikerenes egosentrisme... 964c2... en smule irritert over fordommer og regler i norges land Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 du er ikke alene om å være irritert over våre "folkevalgte" håper at det blir noe annet ved neste valg... ......kan jo alltid håpe da Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by Dr_S Hmmmm reklame som bilforumet ikke får noen inntekter fra.. hehehehehehehe :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg