Jesper1201 Skrevet Mai 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2012 Hei. Fungerer det å streame musikk i Spotify på Iphone og bruke AMI Ipod kabel og få dette over på MMI? Slik at jeg kan styre musikken fra kontrollene i midtkonsollen? Eller må jeg faktisk "styre" musikken fra telefonen som da ligger i hanskerommet? Fungerer det overhodet med Spotify og MMI? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Hei... Det samme lurer jeg på... Har du funnet ut noe? Hvis ikke får jeg vel svar ifra møller i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Niks, ikke funnet ut noe. Post her når du har funnet ut av det :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Fant du ut noe? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Vet flere har fått dette til, styrer Spotify via knappene på rattet og får tekst/tittel mm på skjermen. Noen bruker AMI-iPod adapter samt ios 5.0.1 med varierende hell, hos andre fungerer det perfekt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hmm, da tror jeg jaggu jeg skal kjøpe en kabel og prøve. Jeg har IOS 5.1.1 så det kan jo umulig være fjernet siden 5.1.1. Takk for svar :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Jeg har fremdeles ikke fått rota meg til å prøve dette, noen som har testet det eller erfaring med det? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg