Golf2td Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Kan jeg spør om navn på verksted? Det vil jeg ikke gå ut med. da de fikset opp i saken etterhvert og beklaget dette. kan si såpass at det er på haugalandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Synes historien høres merkelig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Synes historien høres merkelig ut.Greit at du syns det. Du skal også få ha god tro på at jeg sitter her og fantaserer.. forteller bare om egne erfaringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Synes historien høres merkelig ut. Oppdiktet historie for å sette saken i motsatt lys. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Oppdiktet historie for å sette saken i motsatt lys. kunne godt ha bekreftet dette på flere måter, men det ville ikke vert riktig av meg og gjøre det. jeg sitter hele dagene på bilforumet og dikter opp fantastiske historier. fornøyd?:jerkoff: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Det er 2 år mellom en EU-kontroll, han kan ha ment at dette vil bli alvorlig rust i løpet av neste EU-Kontroll, derfor ble dette en feil. Det er også til din fordel at dette blir satt feil slik at du får rettet opp i dette før det blir virkelig alvorlig. I og med at du ikke er kyndig velger jeg å tro at du underdriver ordet alvorlig og ikke helt vet hvilke konsekvenser dette kan få. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 Dette er vel det emnet med flest røverhistorier av alle. Har ikke tall på hvor mange historier jeg har hørt ute "på bygda" om håpløse verksteder. Men har i noen tilfeller sjekket litt nærmere, og da er nok sannheten en annen. Alltid gøy og ta folk i løgn.. Hvis verkstedene var så håpløse som enkelte sier ville de vært stengt av Statens Vegvesen for lenge siden, og hvis alle kundene er så misfornøyde vil jo verkstedene dø av seg selv. Det er hard konkurranse M.a.o. så ler jeg fortsatt av paranoiaen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg