Mystixx Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Heysann!:) Anlegget mitt i Audien gjør sånn at hattehylla mi "Blaffrer" og det blir stygg lyd i bilen. Noen som har noen tips hvordan jeg kan fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Den ligger på en metallplate, så du kan prøve å bruke silikon rundt festene + bremselyset. (selv om vibrasjon er et stadig problem) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 Dra ut hattehylla. Bruk dempematter på metallet under, gjerne på begge sider om du vil dempe det ekstra godt. Også sett på hattehylla igjen. Hadde samme problem på min gamle bil, og det hjalp mye. Det jeg å gjorde ettervært var å lage hull, og skrudde fast hattehylla bedre. Da kom bass trøkket ut av bagasjerommet, og hattehylla satt bedre fast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg