_Kenneth_ Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Panseret mitt har gått i vranglås, og jeg lurer på om noen her har et triks for å få det opp uten å være "hardhendt". Bilen er en 2000 Mercedes E-klasse, og "symptomet" er at jeg drar i spaken inni bilen, og i stedet for at panseret spretter opp som før, stopper spaken halvveis, og blir hard. Har tatt i så mye som jeg tør uten å knekke den, til og med mens en kompis stod å drog og sleit panseret opp og ned, uten forskjell. Er det mulig å komme til gjennom grillen, evt. ta denne ut når panseret er i lås? Konstruktive tips mottas med takk. ^^ Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Skru av splashguarden under og se om du kan poppe det opp på en eller annen måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg