Stutum Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Tenkte eg skulle prøve lykka å forhøyre meg her inne! Har problem med ein knirkelyd i hanskerommet på min 2000-modell. Knirkelyden går meg snart på nervene.. og eg har funne ut såpass at det må vere sjølve luka som knirker. Kvar gong eg trykker/held inne luka så høyrast det ingenting.. men så snart eg slepp så høyre eg den. Lyden er litt av og på, men i dag har det vore ekstremt.. Nokon som har vore bort i tilsvarande? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 HAr et par knirkelider og dunkelyder selv som ikke kommer fra demperne/forstillinga og jeg blir gal også som du nevner kommer på pasasjersiden, høres ut som noe ruller der inne når jeg svinger og klakker.. Probleme kom etter at jeg voldtokk bilen med 2 stk 15 " dynabel subber. Nå som subben er vekke så det eneste som funker er å oppgradere frontsettet så man får skrudd ordentlig opp lyden sånt at jeg ikke hører det lenger. Ellers vet jeg ikke hva som er problemet alltså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Mai 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 Eneste jeg har er en svak viftereimslyd fra kupevifta av og til. Kanskje irrelevant, min vi snakket da om irriterende lyder bilen lager :p Prøv å dytt no papir/papp e.l. i sprekken mellom luka og dashboard slik at luka blir "klemt". Kan også prøve å legge noe "i veien" når du lukker luka. Da blir det også press. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stutum Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Fant ut av kva det var! Bak feste til den lille klaffen med nede med føtene, den lille delen du skrur fast på slutten av plasten med midtkonsollen, på passasjersida, er det ei "metallklemme" som står rundt ein bolt som sikkert held fast midtkonsollen. Denne låg å knirka og skar i feste til den lille biten.. fant fram ei tang om bøgde klemma aldri så lite og skrudde på igjen. Har ikkje høyrt noko meir frå den ENDÅ! :chairshot No må eg berre plagast med at bærearm på høgre side knirkar noko voldsomt.. så trur bærearmen er gåen! :) EDIT: Knirkinga i bærearm har visst gitt seg ..! birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg