Gulliks43 Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Jeg har et problem med blinklysa mine på Mb 190e 1988 mod. Varsellysa virker og jeg gikk rundt bilen å sjekka at alle funker, men når jeg bruker bryteren til å blinke dit jeg skal da funker ingenting?? Hva kan være årsaken til det? Hjelp mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Sansynligvis så er blinklysbrytern din defekt, prøv å test med en annen en. Siden nødblinkene virker så er releet i orden. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliks43 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Sansynligvis så er blinklysbrytern din defekt, prøv å test med en annen en. Siden nødblinkene virker så er releet i orden. Ok da prøver jeg det.. Men hva om alt annet funker på den samme bryteren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 da er det feil m bryteren eller... feil m ledning/kobling til bryteren Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Tomt for blinklysolje kanskje??? :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliks43 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Tomt for blinklysolje kanskje??? :) Hahaha, ja fader! Det kan hende xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg