prebnoz Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Hei. Har ikke så mye kjennskap til så mange merker men ut i fra det lille jeg har lest så skal disse være brukbare? noen som har noe formening om denne? http://viewitem.eim.ebay.no/FLI-FU12TA-Twin-Active-Bass-Box-Sub-Subwoofer-Amplifier-AMP/260876446357/item Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Den der var ny for meg, men for rundt 3000kr så kan du få noe ganske bra her hjemme også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebnoz Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 har ennå ikke klart å bestemme meg for hvilken jeg skal velge... problemet er at jeg er usikker på om jeg får til en bra kasse, men dette settet frister, ikke minst med den hyggelige prisen. http://www.ljudia.no/bilstereo-s82121/hyttalere-s82122/basspakke-c148946/infinity-zachry-basspakke-p549775/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 har ennå ikke klart å bestemme meg for hvilken jeg skal velge... problemet er at jeg er usikker på om jeg får til en bra kasse, men dette settet frister, ikke minst med den hyggelige prisen.http://www.ljudia.no/bilstereo-s82121/hyttalere-s82122/basspakke-c148946/infinity-zachry-basspakke-p549775/ Jeg hadde aldri kjøpt det settet der, selv om prisen var lavere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Jeg hadde aldri kjøpt det settet der, selv om prisen var lavere. Kom gjerne med erfaringer om hvorfor du ikke ville kjøpt det der. Har du testet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebnoz Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 hmm...veldig splittede meninger rundt denne? aner ikke åssn jeg skal konstruere kassa..vil liksom ha den til å skrå mot setene, slik at den ikke tar hele bagasjerommet og må den være portet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Den pakka gir deg MYE for pengene. Jeg har montert en slik pakke i en bmw E36 og den fungerer overraskende bra. Der brukte vi en lukket kasse på 36 liter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebnoz Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 skulle vell ikke vite om en kasse til under 500,- som passer bra til denne? og om jeg er så uheldig og må bygge selv... hvor tykke plater børr jeg bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 skulle vell ikke vite om en kasse til under 500,- som passer bra til denne? og om jeg er så uheldig og må bygge selv... hvor tykke plater børr jeg bruke? 22mm mdf, eller 22mm gulvspon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebnoz Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 denne : http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=145&products_id=1883 vs. den infinity pakka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg mener infinity suben spiller bedre, men den cadance pakka er verdt pengene den også, og du får med kasse. En ting jeg synes er dårlig, er at de faktisk klarer å skrive "4 ohm brokoblingsbar, Tri-mode Capable" om en MONOforsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebnoz Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 men hva er egentlig forskjellen da på lukket og portet kasse? blir det noe forskjellig lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 men hva er egentlig forskjellen da på lukket og portet kasse? blir det noe forskjellig lyd? Du skal i teorien kunne spille høyere med en portet kasse kontra lukket (med samme element i begge) men man får som regel en mere presis og hardtslående bassopplevelse med lukket kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebnoz Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 blir vell ikke å føles som om det er hammerslag, slik at det blir en smelle lyd, i stede for den jevne dunkinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebnoz Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 er det mye forskjell på disse to pakkene? jeg er vell ikke den mest pirkete fyren som finnes, men om det er markan forskjell hører jeg vell forskjell, hvis ikke.... så tror jeg like godt jeg kunne valgt den Cadence pakka. men hvordan er forsterkeren til cadencen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg