rune83 Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Noen som vet åssen det er og bytte bakre bærebru foring på vektra a 94mod 2l 16v?? Sitt den så den må presses ut? Eller er det greit og bytte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=674139&CarReference_ID=3258&CategoryType_ID=1 Ser sånn ut at, om du bruker hammer o.l så ødelegger du nok foringa. Du får kjøpt bærebruer på ebay for en billig penge, da får du alle foringene nye og bærekula. Siden du uansett må skru av bærebrua. http://viewitem.eim.ebay.no/SATZ-QUERLENKER-OPEL-VECTRA-A-ASTRA-FCALIBRA-VORNE/390413642963/item Billig Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 I see:/ har Foringa her, tenkte jeg sku prøve bytte ho i mårrå. Er sikkert et helvete som alt annet!! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Har du ei skrustikke så er det fint å presse inn foringer med Bare og slå ut gummien i foringa, sage igjennom hylsa på foringa med baufilblad og slå den ut. Puss godt og bruk smøring så sklir den nye foringa lettere inn. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Mai 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 Kjøp Polyurethanforing, så slipper du å bytte den flere ganger :) Pedersen racing skaffer dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mai 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 Hvis du kjøper slike stive plastikkforinger kan det være smart å kjøpe med et nyrebelte også. Mye bedre komfort med vanlige gummiforinger. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Mai 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2012 Bullshit det du påstår der, flatpedal!!!! Ei polyforing i bærebrua mekes ikke i det hele tatt. Bilen blir derimot mye mer retningsstabil, å dermed adskillig mer komfortabel !! I tillegg slipper man å bytte den foringa flerer ganger. Har gjort dette på begge mine biler, å det ANBEFALES !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Jeg byttet nettopp bærebruer på bilen min (B Vectra). Kjøpte komplette bærearmer hos Biltema. Betalt kr 560,- pr stk. På Mekonomen kostet de ca kr 1400 pr stk. Hos Toshov kostet de ca kr 1000,- pr stk. På de bærebruene som jeg har byttet ut skal jeg erstatte alle foringer med polyforinger. Et stabstag mellom støtdempertårnene tror jeg også jeg skal koste på meg. Da krenger ikke bilen så mye tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg