tommyandre88 Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 hei er det noen som har erfaring med og få hk ut av en tdk? noen tips eller ideer? og hvor går det ann og få tak i forsterka topp paktning til en golf 3 TDK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 mer diesel, turbotrykk, større eksos, intercooler. God erfaring. har stålpakning på min, men vet ikke hvor den kommer fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/62527-d-i-y-do-it-yourself-trad-golf-3-a-2.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower520 Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 som Golf2td sier.. Siter Volkswagen Caddy 1.9D 1998 Volkswagen Golf MK3 TDK 1993 Volvo 245 1986 X OnkelTom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyandre88 Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 mer diesel, turbotrykk, større eksos, intercooler. God erfaring. har stålpakning på min, men vet ikke hvor den kommer fra. jeg har skrudd opp diesel pumpa og satt på intercooler eksosen har jeg egentli tenkt på 2" eller 2,5" strak rør med en liten lyd demper , også har jeg lyst til og bytte til 2,5 tdi turbo og caravelle 2,4 D dyser, men da ryker jo garantert toppen og clutshen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 (endret) jeg har skrudd opp diesel pumpa og satt på intercooler eksosen har jeg egentli tenkt på 2" eller 2,5" strak rør med en liten lyd demper , også har jeg lyst til og bytte til 2,5 tdi turbo og caravelle 2,4 D dyser, men da ryker jo garantert toppen og clutshen ?? 2,5 bør du ha. behold det orginale røyret som går fra motoren til rett under motoren/gulvet så setter du på 2,5 derfra.blir bedre effekt. Den trenger motstand. Dette er av egen erfaring. kan sikkert ha noe med hvilken turbo du har. Du nevner større dyser. 2,4D dysene tror jeg leverer mindre eller de du allerede har. Quattro73 vet dette. Glemte og nevne den pinnen nedi toppen på pumpa. drei den tynnere=mer diesel=mer effekt uten at turtallet øker på tomgang. Endret Mai 21, 2012 av Golf2td Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.