Gå til innhold

Bytte av spiller i volvo s60

Ranger emnet

kebab-a-luba

Anbefalte innlegg

Har en volvo s60 2003 mod som jeg hadde lyst til å bytte originale spilleren til din 2 enhet fordi jeg er møkklei cder og ingen mp3 kompabilitet i originale spilleren, men problemet er at det er veldig bra lyd i originale stereoen at jeg er livredd å ødelegge det med nye spilleren. er det noen som vet om lyden blir like bra eller bedre hvis jeg bytter spiller? trur den originale spilleren er HU602 serien som står i bilen nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert HU603 du har. Eg har same spiller i min bil.

Du kan koble til forskjellige ting på den spilleren. Kva slags høgtalere har du? Eg har 6.5" komponentsett framme og 6.5" bass i bakdørene uten ekstern forsterker.

Er grei lyd til å være det minste originalanlegget. (men eg skal nok oppgradere alt i min bil)

Hugs at ved bytte av spiller må du ha rattkontrolladapter for at knappene på rattet skal fungere. Tlf, navigasjon og ryggesensor vil sansynligvis ikkje fungere etter bytte av spiller.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes 3 forskjellige høgtaleralternativ. Det eine er uten forsterker. (som eg har)

Det andre er med 200w ekstern forsterker og det siste alternativet er med 300w ekstern forsterker. (forsterkeren er antagligtvis under passasjersetet)

Er vel berre å høyre kor du har lyd ifra høgtalerene. Det største anlegget har 2 subber i hattehylla og eit 3 vegs system framme. Eg har dørtrekket til det største systemet. Grunnen til dette veit eg ikkje

Den som cossiemk1 linker til vil nok fungere bra for biler uten Rti (navigiasjon) må antagligt koble vekk navigasjon for biler med dette. (er litt usikker på dette)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den interface tingen kunne jo være bra for meg, slepp å bytt spiller. men hvis jeg har ekstern forsterker, vil den nye spilleren kunne kobles sammen da med forsterkeren? ellers vil jeg jo trenge en spiller som pumper ut 200w eller mer tenker jeg... hmm

Ja, med de rette overgangene, så går det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider