Gå til innhold

Audi A6 2.8 L problemer tar aldri slutt...

Ranger emnet

remi88

Anbefalte innlegg

Har ein Audi A6 1998 2.8 Liter V6, rådelagera røyk på gamle motoren, så fekk montert inn ein fabrikkoverhalt motor kjøpt av Motor & Gear AS og montert av bilverksted.

Henta bilen og glad og fornøyd om at ny motor var i bilen og motor problemene var borte.

Dette varte til eg hadde ronda 2000 km, då begynte bilen og nykke på lavt turtall og så vidt den ville dra..

Tok kompresjonstest og fant ut at det var dårlig kompresjon på 3 av sylindrene på motoren og 1 av disse 3 sylindrene var det så vidt kompresjon på.

Ein føler seg ganske fortvila når ein har brukt 50 000 på og få inn ein fabrikkoverhalt motor og så skjer dette :(

Siden Motor & Gear ikkje solgte desse type motorer lenger, men hadde 1 igjen på lager i Holland, så sku eg få den for 25 000/ halv pris ( vanligvis 1 år garanti men då pris på 40 000 )

dette vrika mye billigare enn og overhala den gamle motoren, og sku være bra med fabrikkoverhalt motor i bilen vel, tenkte eg.

Rekner med at eg ikkje kommer noen plass med garanti på denne motoren, men sku no vert noe reklamasjon på dette eller noko ?

lurt og ta ein trykktest på sylinderene ? får ein svar på koffor dårlig kompresjon då?

Takker på forhånd for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sidan dei ikkje overhalte sånne motorer lenger og hadde ein igjen fekk eg den for 20 000 istedenfor 40 000, men då sa dei at dei ikkje leverte med den garantien dei vanlgivis leverer med dei overhalte motorene.

No ska det verkstedet som monterte motoren ta ein sylinderlekkasjetest på motoren så då finn dei vel ut litt meir om problemet.. men syns det er fortvilande at ein nettopp overhalt motor skal ta kvelden etter 2000 km !! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider