catalina Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Sliter med og få lys i venstre bremselys (Bak selvfølgelig) til min e 39. Virker stundom, men så forsvinner det, og blir borte i evigheter. Har sjekket/byttet pære. Sikringer ok. Har sprayet kontaktene med elektrospray, både på lyset og kontakten, samt tilhengerkoblingen. Men uten bedring. Noen som har peiling på hvor jeg bør begynne søket. ? Strømpen med alle ledninger går jo inn i bakasjelokket. Eller er det noen som vet hvordan farge det er på ledningen til bremselyset på venstre side? Er så irriterende med lyset i dashbordet som lyser hele tiden, og det plinget som kommer når lyset slutter og fungere :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Den har vel en styreenhet en plass. BMW og diagnose tror jeg er løsningen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
catalina Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 He he.. Ja du kan så si. Gjett hva den viser? At venstre bremselys ikke ikke virker :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg