Tytkri Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Har tilgang på plater i aluminium og har sveieapparat til dette... Kan det lønne seg å bygge subkasse i dette eller vil lyden bli dårlig? Er ikke den beste å sveise så vet ikke om det hadde skramlet og laget lyder? Evt, andre metaller det kunne vært bedre med viss det i det hele fungerer? Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Kan ikke helt se hvordan du lett skal få dette stivt nok, da må du i tilfelle bruke ganske så tykke aluplater, og det blir vel neppe billigere enn mdf ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tytkri Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Kan ikke helt se hvordan du lett skal få dette stivt nok, da må du i tilfelle bruke ganske så tykke aluplater, og det blir vel neppe billigere enn mdf ;) Burde vell ikke bli problem viss jeg stivet godt av... tenker mer på lydkvaliteten, tror ikke å lage kassen blir problemet, men gidder ikke lage kasse til ingen nytte, så lurte om andre hadde erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Hvis du klarer å få det like stivt som 22mm mdf, så kjør på, men jeg ser for meg at det blir dyrt. 10mm alu med masse avstiving burde vel i teorien fungere. Men så var det å få riktig volum på kassa med all denne avstivingen inni der da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg