Esstrom Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Heisann! Jeg har lokalisert en lekkasje på servoen min, 97 mod 1,6 l Stv. Lekkasjen befinner seg helt fremst i motorrommet, i den slyngen med jernrør som går fremfor radiatoren. Noen som vet hva denne slyngen heter og eventuelt hvor man får bestilt en ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Får kjøpt den hos Ford selvfølgelig, heter vel ikke stort annet en servorør. Så lenge du ser hvor den går så finner de det ut på deletegninga Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Servokjøler Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Servokjøler Takker :) Får kjøpt den hos Ford selvfølgelig, heter vel ikke stort annet en servorør. Så lenge du ser hvor den går så finner de det ut på deletegninga Det er en selvfølge ja, men er ikke den billigste plassen å kjøpe deler, men skal ringe dem i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Vanskelig og få tak i slike deler noen andre steder, du får vel tak i på høggern, men da kan det hende du får samme problemet igjen etter kort tid Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Du har normalt lite å frykte når det kommer til delepriser på Ford. Ofte billigere der enn hos Mekonomen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Ja etter litt søking fant jeg ut at det var vanskelig å få tak i denne delen. Ford skulle ha 1500 for røret så får kanskje bare kjøpe derfra. Kjipt å bruke 10% av kjøpesummen på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esstrom Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Var forresten ikke vanskelig i det hele tatt å skifte ut dette. Etter å ha sett på diverse forum at det ville ta mange timer bare å fjerne frontfangeren var jeg litt skeptisk til dette prosjektet. Tror jeg ikke brukte mer en 2 timer på hele greia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg