Sjimpansen Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Oppdaga nå at det var sølevann under plastdekselet bak hjulbuen i bagasjerommet på bilen. Hvor kan dette komme fra? Skal det være noe drenering der også kanskje? Fant ikke noen rusthull heller. Bilen er en A6 Avant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentarne82 Skrevet Mai 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Hadde samme problem... rant vann via dreneringen fra takluken og ned til "ved siden av hjulbuen" hos meg går det et drenerings rør videre som var tett. stakk opp og alt blei fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjimpansen Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 (endret) Aha, ja da skal jeg sjekke det i morra. Tusen takk. Så får vi krysse fingra for at det bare er det som er problemet. :) Var bakluka du mente? Har ikke takluke, hehe. :p Endret Mai 20, 2012 av Sjimpansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentarne82 Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 har en s4 sedan med takluke. var vel mest ment med å finn ut om du kanskje hadde drenering bak der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjimpansen Skrevet August 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Var dreneringa ved skjermen der som hadde tetta seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Jeg har samme problem, men finner ikke det der røret det snakkes om? Hvor ved siden av hjulbuen? Inni bagasjerommet i siderommet, eller utenpå ved bakhjulet? Evnt hvilken side? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg