pathfinder Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Hei har sett på flere sedaner i det siste og er veldig opptatt av god lyd, spesielt bass :) rundt på nettet har jeg sett flere som har montert basser og basskasser i basje rommet på sedanen. Siden dette bagasje rommet er jo "isolert" fra resten av bilen, vil ikke dette redusere effekten til bassen inne i bilen?? noen som har erfaringer eller bare vet, setter stor pris på svar :) Mvh Pathfinder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Mange sedaner har skiluka. Da er det beste å lage ei kasse som passer til skiluka og tette imellom kassen og bagasjerommet. Da vil all trøkket komme inn i kupéen. Eg har skiluke i min bil. Men eg har ikkje laga ei kasse til bilen, berre ei standardkasse. Skiluka er open og bassen spiller bakover. Lukker eg skiluka so blir det mindre volum på bassen. Eg merker og at iallefall bakluka må dempes pga vibrasjoner. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pathfinder Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 Ok, det er litt kjipt å måtte ha ski luka oppe for å få bra lyd da. Men takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Olsen Hovtun Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 Eg har en porta 85 l kasse baki min passat, spiller noe enormt barre med en brokoblet forsterker på 200rms. Eg har lagt opp bassjustering frem til førarsete da det er greit å kunne skru ned volumet på subben for det blir til tider så mye bass at det blir ubehageligt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 Lager du portet kasse, og drar portene opp i hatthylla, så blir det nok bra skal du se ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ymer34 Skrevet Mai 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2012 Har lukka kasse i en mazda 323 sedan, fuker fint som snørr det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg