erho81 Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Hei, Har nå kjøpt ny bil med ett par små feil. 1. Ved kickdown virker det som at bilen nøler endel, den er ikke så "direkte" med giringen om det kan sies slik :-P kjennes nesten ut som at den kicker ned fra 4de til 2dre før den treffer 3dje gir. Har en mistanke om at kickdown releet er gåent, kan det være andre ting som bør sjekkes først? 2. Ved kickdown av og til, hører jeg ett lite smell. Dette minner om ettertenning, men vansklig å si. Har bare hørt dette 2 ganger siden jeg tok over bilen. Lyden har da komt sammen med at bilen setter inn kickdown. Kan dette ha en sammenheng med kickdownreleet? Plugger, filter, olje, bensinfilter er nylig skiftet utenat det ga noen virkning. Bilen er en '97 w210 E230 T Classic med M111.970 motor Takker for hjelp! Erlend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erho81 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Da fant jeg utav det :-D koplet fra luft masse måleren og bilen ble mye kjappere i giringen samt sprekere generelt :-)) Kjøper ny lmm i morgen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PukkverkPower Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Hadde samme problemet, men da var det en coil som lagde kvalm!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg