Ken84 Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Hei jeg skal bytte automatfilter og samtidlig Flush giret 4R100 men er det noen som vet noe om hvilken automatolje (ATF Olje ) jeg kan bruke , vet man skal bruke Mercon.Bilen er en 2003 Ford F 150 SVT Lightning. Kan jeg foreksempel bruke Valvoline sin http://www.valvolineeurope.com/english/products/transmission_oils/automatic_transmission_oils/cid%28666%29/MaxLife%20ATF/product-information Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Lightning Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Det Ford rekommenderar är Mercon eller Mercon V Enligt beskrivningen ska det fungera med Maxlife oljan. Siter Click here to see: MY RIDE ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken84 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 Det Ford rekommenderar är Mercon eller Mercon V Enligt beskrivningen ska det fungera med Maxlife oljan. Takk for svar :-) skal byttes i slutten av neste uke nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg