Gå til innhold

gt 4 prologue

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt skuffet over Prologue. Håper sluttversjonen av GT4 litt anderledes.

Lydene er kjedelige, virker nesten dårligere enn GT3. Dump-lyden er fortsatt tragisk.

Ladetrykk-måleren funker fortsatt som en bensintrykk-måler.

Instrumentene er dårligere, turtallsviser når man ser utenfor bilen er jo ubrukelig.

Glemmer sikkert noe :D

Det blir utvilsomt et kult spill med alle banene og bilene, men hadde håpet det skulle ha "det lille ekstra" i forhold til GT3.

Originally posted by Gran Turismo 3

er det riktig at det er en form for varumatic kasse eller noe på den Colt'en du skal kjøre en sving med? den går til 5000rpm på 1. gear også får man ikke girt noe mer..

Så vanskelig folk har for å forstå den da!

Les oppgaven eller hør på dama. Flere oppgaver er låst til en toppfart eller et max turtall for at man skal utføre oppgaven i viss hastighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte spillen igår og har runnet hele.

Har bestått alle lesson og noen av dem i gull.

Skal prøve gull på de fleste nå.

Er det kunn lesson vi skal gjøre eller får vi noe løp eller sånt?

2x W210 Mercedes E220 CDI

1x S 210 Mercedes E220 CDI

1x W211 Mercedes E270 CDI

1x E36 BMW 316i 1,8 122hk

www.BMWguiden.no

www.Mercefreaken.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hmm, jeg så i "Ending movie" så var det kjøring på noe som så mistenkelig ut som Nordschleife på Nürburgring. Den 270 graders svingen med betong i ( karousell ?) er vel ikke mange andre baner som har akkurat.

YEAH! Jeg har alltid ønsket at den banen hadde vært med på GT3 så nå ser jeg virkelig frem til GT4.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Hmm, jeg så i "Ending movie" så var det kjøring på noe som så mistenkelig ut som Nordschleife på Nürburgring. Den 270 graders svingen med betong i ( karousell ?) er vel ikke mange andre baner som har akkurat.

YEAH! Jeg har alltid ønsket at den banen hadde vært med på GT3 så nå ser jeg virkelig frem til GT4.

Det stemmer! :D

Om det ikke er mer endringer i spillet enn i Prologue, så skal jeg kjøpe GT4 bare for Nordschleife :)

Er visst noe demofilm ute på nettet av hele den runden rundt Nordhschleife i R34 GT-R Nür-Spec.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...