Bassen67 Skrevet Mai 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 Hei! Jeg har kjøpt meg ny bil (fikk den i går) og har tenkt å få den lakkforseglet. Er det noen som har noen dyktige bilpleiefirma og anbefale i Moss/Rygge distriktet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 Sjekk på dcn. Der er det ein eigen tråd som heiter "Jobb ønskes utført" Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 Sarpsborg poleringsverksted v/Dahles Auto Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Brynhildsen Autospa anbefales istedet for ei spitshinesjappe ;) http://www.brynildsenautospa.no/ Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henning_ Skrevet Juni 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2012 Varnaveien Bilpleie & Service. Jeg jobber der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg