Quattro73 Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Ja, her er den. Giver skal være ca 250Ω når den er 90°C, 2.5kΩ ved 20°C og nær 6kΩ ved 0°C. Fluke er alltid kjekt å ha ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Knall. Takk skal du ha! Ja, den har avtalbar skjerm også.. Så jeg kan sitte inne inne å se på, mens motoren blir varmere :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 bare å dra av den gummi lista med litt makt så får du den av, enten så sitter klipsa fast i panseret enda eller så ligger dem på bakken, gjorde det til meg hvertfall. spratt ut bare :p jeg brukte hendene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Finner bare gul temperatursensor, med 4 poler jeg... :0 Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Så.. Som sagt, så var det én føler med 4 tilkoblingspunkter, hvor det var to målepunkter :) Ved 90 grader målte jeg 175ohm på den ene siden, og 315ohm på andre siden. :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Javisst, du har da den på bildet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Stemmer ganske godt ;) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Vet ikke eksakt hvilke verdier denne skal ha, men hadde overrasket meg om det var andre enn den blå giveren. Dine målinger høres temmelig greie ut, mål gjerne på nytt med kald motor siden det er når den er kald du har problemer. Men som sagt, tror ikke denne giveren er feilen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Nei, tror ikke jeg heller. Jeg tanket, og fylte på med noe "Benzinadditiv" og rødsprit.. Fusker ikke noe i det hele tatt lenger... ;) Så.. Takk for hjelpen! Får se om det er like bra i morgen tidlig også ;) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Hei folkens - Om det enda er noen som bryr seg om tråden min... :) Jeg har tatt en LANG ferie nå, og er klar for en liten oppdatering på kjærra... :) Her er en liten liste over ting som har skjedd de siste 31 dagene; 1* Det er montert nytt senkesett (Eller hevesett, alt etter hvordan du ser på det) 2* Det er montert nye frontlykter 3* Det er montert lyktespylere 4* Det er montert panserforlenger 5* Det er montert høyderegulator og aktuatorer i hver lampe Neste helg skal jeg også gjøre følgende; 1* Skru navet helt av, og ta av framdemperne 2* Bytte hjullager i hvert nav (Med hydraulikkpresse) 3* Bytte bærekule på hver side framme Deretter har jeg firehjulskontroll den 15. Januar, og myndighetstime noen dager etter det. Bilder fra senkesett-operasjonen Nå er bilen oppe på bukk, og he rer et bilde av de gamle demperne.. Demperen blir løsnet fra navet; Her er bilen fått opp på bukk, og dekkene er av :) Demperne er demontert på hver side ;) Ny bakdemper; Ny frontdemper; Sammenligning mellom gammel og ny! :) Den nye frontdemperen kom på plass enkelt og greit; Den gule stopperen der måtte etterhvert byttes ut med den gamle - Hvorfor? Bilen stod kun på stopperen, og ikke på demperen :) Og her er bilen senket... Eller hevet? Den ble monsterhøy framme, fordi stopperen i demperen framme var for lang.. Dermed stod den kun på stopperen! :) Samme regla bak.. :) Ganske grei klarering oppover her.. :p Og her har vi bilder fra lykteoperasjonen min :) Jeg begynte det hele med å montere lyktelista jeg bestilte sammen med alt lysutstyret - Den er midt i en prøvefase, og jeg må vente til jeg får f stylingleppa mi på plass før jeg virkelig bestemmer meg.. ;) Deretter begynte jeg på lyktespylerne. Montasjen av disse gikk greit for seg, men det måtte en god del fundering til for å få plassert reservoartanken ordentlig på plass! :) Med fangeren av, var det bare å sette i gang. Jeg målte opp og fant den optimale plasseringen for dysene, og borret hull på hver side. Dermed trakk jeg rør gjennom støtfangeren, og inn til tanken (som havnet under generatoren!) Ganske fornøyd med resultatet av disse.. De spyler fint! :) Og, her er fronten etter at dysene er montert, og prøvd ut. Ble ikke finest i verden, men men.. :) Nå er det bare å hive seg på motorene. De erstattet de manuelle justerings-knottene, og de passer perfekt.. :) Avansert montering på gang.. Og, til slutt er det en liten videosnutt som viser motorene i arbeid.. Der var de ikke kalibrert rett, og de lager noe lyd.. :/ 5F4B6BFD-72F8-4123-9A11-F19AA13831AB-10448-00000CE9E4BF8807.mp4 video by 4pekatt | Photobucket Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 ser da bra ut det der :p får vel hive inn en bestilling på senkesett jeg å nå :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Takk! Kjør på med Tuningarts justerbare sett til 2700-ish på P&R :)) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 har funnet dette her: JOM Coilovers for VW Golf Mk 3 men ser ikke noe om det er TUV godkjent el ikke, så er litt i tvil :S et spm til, hva slags ET er det på hjula på Golf 3 GTi? er det forskjell på vanlig GL og GTI der? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 About JOM Coilovers Står der ;) Ikke spør meg om ET :s Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 da blir det lagt inn bestilling så fort jeg får lagt inn julegave pengene på konto :p hehe, nei nei, måtte bare spørre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg