Gå til innhold

Bilder av 240 med senkesett

Ranger emnet


Breisladdern

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg lesjøfors senkesett nå.

Og lurer på hvordan en 240 ser ut med dette, altså 40-45mm senking..

 

Litt kjipt å sette det på for så å finne ut at "faen skulle ha kappa en runde ekstra"

 

Trenger man å bytte til lavere dempere for å senke en 240?

 

senkesett1.jpg

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Breisladdern

Har kjøpt meg lesjøfors senkesett nå.

Og lurer på hvordan en 240 ser ut med dette, altså 40-45mm senking..

 

Litt kjipt å sette det på for så å finne ut at "faen skulle ha kappa en runde ekstra"

 

Trenger man å bytte til lavere fjærer for å senke en 240?

 

 

 

enten lavere fjører eller ett tonn invendig.. 240`n ser akkurat ut som før... 4 kanta, men lavere..;)

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

 

Trenger man å bytte til lavere fjærer for å senke en 240?

mente dempere!

 

mr.bollocks: har du 120mm senking på dte bildet????

jeg bestilte det meste som var lovlig og det var 40mm...

Min er nesten like høy som din sånn som min er orginalt..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildene ovenfor er det 40 mm Lesjøfors-senkesett.

Eller var det ikke det du ville vite hvordan så ut da??

 

Ja den var senka en plass mellom 100 og 120mm før jeg satte på 40 mm senkesettet, og da ble den altfor høy etter min mening. Men jeg skal selvfølgelig bytte tilbake etter Eu kontrollen jeg skal på på Fredag.

 

T-t-t-t-tog du an???:D

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det var 40mm jeg ville ha bilder av.. Men det så ikke ut til å senke den noe særlig i det hele tatt... :rolleyes:

 

Hvor får du kjøpt 100m sett a? eller er det vinkelsliper inne i bildet?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre som har noen meninger?

 

Vil gjerne få bilen skikkelig ned på bakken... Den er jo høy som et hus og krenger som en båt...

 

Og i følge bildene til Mr.Bollocks så blir den ikke så veldig mye lavere med standard 40mm.. Skal jeg gyve løs med vinkelsliperen på lesjøfors fjærene?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de skal jo ikke krenge.. den skal ikke være behagelig å kjøre, den skal være god, og sitte som en klegg.. :) gr.A stag over alt :D

og litt r-sport dempere osv så blir det bra

 

noen gang kjent på en voc bil ? FY FAEN. der snakker vi stivt :D og stivere kan det bli :) men ekke my :P

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår