KrissJF Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg har en Opel Rekord E2 2.2i som nå i det siste har begynt med og oppføre seg rart når den får driftstempratur:shake Det som skjer er at når den har begynt og bli varm så begyner den og fuske og gå veldig vondt, og om jeg prøver og gasse på så putrer det bare og kanskje smeller i potta også. og hvis jeg bare lar den stå og gå på tomgang så går den bare vondere og vondere helt til den til slutt stopper. Kanskje rart forklart men spør om dere ikke skjønte, Håper værtfall noen kan hjelpe meg! :D NB! Har sjekket plugger og de så helt greie ut, og pluggledningene har jeg ohm'et og det var bare den ene ledningen som hadde høyere motstand en de andre men skal ikke tro det skal ha noe og si da den var der da jeg hentet bilen og, og da gikk bilen helt fint! :) Siter VW Passat 2.0 TDI Variant 06Volvo v40 1.8 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2012 Bytt bensin filter.. Ikke helt sannsynlig at det er feilen, siden den funker greit naar den er kald. Men uansett bytt det! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissJF Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2012 Bytt bensin filter.. Ikke helt sannsynlig at det er feilen, siden den funker greit naar den er kald. Men uansett bytt det! Takk for svar! :) Har tenkt på det, så spørs om jeg før gjøre det men rart at den bare oppfører seg sånn når den er varm sånn ca. Er det noen andre ting som kan være årsaken da ? :) Siter VW Passat 2.0 TDI Variant 06Volvo v40 1.8 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissJF Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Bestilt bensinfilter og pluggledninger nå så får vi se om det hjelper! :) Siter VW Passat 2.0 TDI Variant 06Volvo v40 1.8 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pebe1 Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Kan det være noe så enkelt og greit som coilen? Har en Senator A med innsprøytning, og det er jo omtrent samme greia. Der sitter det en sensor rett ved/på termostathuset som gir mer/mindre bensin etter temperaturen på motoren (tror det er samme sensoren som til temp-måleren i speedometeret). Kanskje den kan ha noe med saken å gjøre. Tror den koster rundt en hundrelapp:) Ellers ville jeg sjekket rotor og fordelerlokk. Hadde vært moro å høre om du finner ut av det:) Siter Opel Senator A 3.0E, 1983BMW 525 E12 (528i-motor), 1975Toyota Crown 2600 Deluxe, 1976 Mazda 616, 1976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 coil høres ikke dumt ut nei.. har en *kremt* Escort, den gikk som ei klokke når den var kald, og begynnte å skyte når den ble varm. byttet coil, tipp topp :) en kjenning har vært borti det samme på en Mustang :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.