RBrambo Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 (endret) Porsche pakka er her og Porsche cup er noe jeg har hatt lyst til å kjøre leeeeenge... Her er det to helt like biler å velge mellom: 2011 Porsche No. 54 Black Swan Racing 911 GT3 Cup 2011 Porsche No. 23 Alex Job Racing 911 GT3 Cup Kun lov å oppgradere bremser, slik at de også blir justerbare. Bilen ellers skal være helt original. IKKE lov å endre dekkbredde eller felger. Her er det snakk om at alle kjører helt like biler, kun individuelle setup/tunes og dekor... Håper dette er noe det kan være interesse for. Endret Juni 29, 2012 av RBrambo Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2012 er med jeg :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 tenkte å bygge bil nå Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 bil bygd og lakkert Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Har en GT3 klar jeg og. Selv om den ikke er 100% bra enda. Rundt 1.24-1.25 på Road Atlanta. Skulle nessten testa på flere baner. Ikke sikkert den er god der. Eller så vil den funnke godt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Synes vi ikke skal henge oss så opp i hva rudetidene er på de forskjellige banene. Det som teller er jo bra racing. Rundetidene får bli som de blir når det kommer til selve racet. Men en viss indikasjon gir de jo. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Jepp, dem betyr ikke noe om mann ikke er konstant på den tiden. Det som er problemet mitt :p Hadde jeg fått drn stabil nok til min stil, så kanskje jeg hadde greid det,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Jeg og Tifosi lurer på å kjøre litt mer GT3 Cup seinere. Er det noen flere som har lyst til å bli med så er det bare å komme om vi kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 skulle gjerne joina men har ikke fått lasta ned pakken enda desverre..men muli jeg kommer online ivertfall Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Kan også nevnes att det er sinnsykt jevnt i denne klassen..jeg og Rune kom imål med 3tusendeler forskjell over målstreken mye tett fighting med et snev av platekontakt titt og ofte. er man ute etter tett fighting er dette rett serie om man er sånn passe habil bak spakene Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Vi har bare vært maks to tre stykker som har kjørt samtidig til nå, jeg synes det blir lite. Tenker derfor på å sette opp race en kveld det passer for folket slik at vi kan få med oss flest mulig. Hvilke dager passer best og når på kvelden? Selv om dette er en R3 bil så er den lettkjørt, men med en overraskelse på lur hvis den presses for hardt. De som ikke har bygd seg bil, anbefaler jeg å bygge seg bil og bli med på litt skikkelig racing igjen. Alt for lenge siden sist. Vurderer også et poengsystem, men må se an litt hvor mange som blir med før det blir aktuelt. Kom gjerne med feedback her. Siden dette er såpass raske biler så kommer det til å bli litt lengde på racene også, tenkt å ha en minimumsgrense på 50km per race, det vil da bety 13 runder på Road Atlanta, 10 Runder på Nürburgring GP, 13 runder på Hockenheim for eks. Ikke noe avskrekkende lengde det. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Poengsystem hadde vært litt arti da her på forumet. Men må da være flere som kjører. Fikk bare være med på 2 løp i går p.g.a mye jobbing. Blir også det framover i sommer mnd. Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Selv om jeg ikke er så glad i gamle bobler så kan jeg sikkert være med om dere setter opp en kveld med understyring. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Kan prøve å få til noe over helga... Hvilke dager passer for folket? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 ingen dager for min del Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg