Gå til innhold

låne/leie bilhenger i oslo

Ranger emnet

endorfun

Anbefalte innlegg

Originally posted by CorradoBoy

Jollys hengerutleie litt nedafor alexander kiellands plass.

Joli heter det ;)

De har flere hengere og ligger litt lavere enn Statoil i pris :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske dyrt å leie henger i Oslo.

Når jeg leide en tilhenger på hydrotexaco i Lillesand, kostet det 200kr for ett døgn. I Oslo tror jeg det er rundt 300kr for 6timer. Er ikke helt sikker, men det er mange steder som er svindyre, så det lønner seg å ta en liten runde.

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

http://www.rdlx3m.com/html/transport.html

litt dyr kanskje..?

Slik jeg har forstått det så kommer Robert og henter bilen din og kjører den dit du vil for 500kr så sant det er innenfor en radius av 50km. Jeg synes ikke at det er noe å si på den prisen. Det er nesten like dyrt om jeg gjør det selv. 300kr for leie av henger+ passering av bomring og bensinpenger. Så den prisen synes jeg egentlig er veldig billig. Man slipper å gjøre noen ting selv også, bortsett fra å engste seg:p

Vet ikke jeg altså, men har litt inntrykk av at han er litt cowboy uti trafikken:) Rart han ikke har lagt ut videoklipp av en skrensende hiass med tilhenger:p

Kanskje vi får se det en dag? evt en hiass med saksa tilhenger:)

hiacegroft1.JPG

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider