Splpower Skrevet Mai 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2012 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/main.asp?wwwalias=ljosdalamultimedia&gid=308 Tenker da på KCEL800 Det holder vel kanskje med et da til mine to 15" emphaser,rf T1000.4,så blir det en b2 audio m1s Eller er det andre batt å satse på som er bedre? God pinse alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splpower Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2012 (endret) Obs feil plass,hvordan flytter jeg??????? Hjelp ny her Velkommen :) Du kan ikke flytte tråder, jeg flyttet tråden din til Bilstereo. Greit å lese gjennom når ny her; FORUMREGLENE -moderator- Endret Mai 27, 2012 av Quattro73 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2012 kjøp deg 2 bilstereo batterier heller , bare maile bilstereosenteret eller gå inpå bilsteroforumet der :) mye greiere enn 1 stk kondensatorwannabebatteri greie :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Den greia der er akkurat like effektiv som en dorull. Hva du trenger for å ha nok strøm til anlegget ditt, er umulig å svare på når vi ikke vet hvilken bil det er snakk om, hvor kraftig dynamo du har, om batteriet er BRA, hvilke forsterkere du har, om du har oppgradert "the big three" osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Den B2 ampen er strømtørst så du bør nok belage deg på å handle inn noen batteri.Ett par-tre odyssey PC 2150 bør gjøre jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splpower Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Obs feil plass,hvordan flytter jeg??????? Hjelp ny her Velkommen :) Du kan ikke flytte tråder, jeg flyttet tråden din til Bilstereo. Greit å lese gjennom når ny her; FORUMREGLENE -moderator- Ja takk for hjelpen,var litt kjapt ute med innlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splpower Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Emphaser spL x4 15" to stk. Dynamo er 90 amper men planen er å bytte til 120 amper.blir vel to-tre odyssey pc 2150 som biffen071278 sier.ampen blir b2audio m1s. The big three blir oxo gjort men ikke før batt er på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splpower Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Takker for det,noe link til de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 http://www.judysbilstereo.no/batterier/odyssey-2150s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg