reyes Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Er snakk om en S60 med CD-Spiller HU-603 Problemet er at det er ingen bakgrunns belysning på knappene/hjulene på selve spilleren. Når mørket faller på er det umulig å lete seg fram. Displaye har godt med bakgrunns belysning. Noen som kan hjelpe? Er det enkelt pære bytte? Takk på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Eg skal sjekke litt. Må og vente til det er mørkt før eg kan sjekke på min spiller korleis det ser ut. Eg er ikkje sikker på om det berre er å bytte pære. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Er ikkje pærer du kan bytte. Du må bytte spiller for å få lys. Med ny (original) spiller, må nok antagligt ny sw oppgradering til. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Ennå har jeg ikke fått oppdatert SW, men oppdaget også at det er ikke lys i knappene for: Høyre/Venstre setevarme og vårmetråd rute. Er det mulig å bytte pære kanskje, noen som vet?? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg