porschetom Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Er det noen som har ett sett med clipper styling å selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porschetom Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Kan evnt. Kjøpe ett sett 90 fangere istedenfor clipper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 hva er clipper styling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porschetom Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 clipper styling, er ganske likt den originale cab stylinga. Jeg tror ener caben ble levert med denne type fangere og skjørt fra 88 og opp, er ikke sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porschetom Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Lekker! Omtrent slik har jeg tenkt å bygge min. Men lakkert i diamant sort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 tre til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 tror realcar i sverige har noe av dette, hvis du ikke har fått tak i det allerede da... =P Siter -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg