Gå til innhold

[nyhet] Politiet kjørte av veien

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Dette er vel NOK ETT bevis på at Politiet ikke akkurat gjør seg fortjent til å kjøre utrykning med overskridelse av fartsgrensene.

De drar jo av veien som fluer etter varme hundeekskrementer - hvorfor er da tryggere at de kan kjøre i 150 km/t enn at vi gjør det ?

beats me.....:rolleyes:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Dette er vel NOK ETT bevis på at Politiet ikke akkurat gjør seg fortjent til å kjøre utrykning med overskridelse av fartsgrensene.

De drar jo av veien som fluer etter varme hundeekskrementer - hvorfor er da tryggere at de kan kjøre i 150 km/t enn at vi gjør det ?

beats me.....:rolleyes:

Hvis noen hadde skutt morra mi og stukket av i en bil, hadde jeg satt pris på at politiet hadde forfulgt han og tatt han.

Hadde egentlig ikke vært så stas hvis de hadde lumpet etter i 70kmt i 80 sonen og håpt på at han skulle stoppe for røde lys og evt køer han tok igjen, slik at de kunne pågripe han da.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Hvis noen hadde skutt morra mi og stukket av i en bil, hadde jeg satt pris på at politiet hadde forfulgt han og tatt han.

Hadde egentlig ikke vært så stas hvis de hadde lumpet etter i 70kmt i 80 sonen og håpt på at han skulle stoppe for røde lys og evt køer han tok igjen, slik at de kunne pågripe han da.

Dersom jeg hadde havnet i en slik situasjon hadde jeg forfulgt og "pågrepet" ham på egenhånd...

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En politibil kjørte av veien i Trøgstad eller der omkring sist uke også, der ble den totalvrak. Hadde visst kjørt gris og i en sving skrenset den og var så vidt borti en annen bil før den kjørte i mellom ett tre og lyktestolpe for så å take på jordet som lå ett godt stykke nede i en dal. Det utrolige var at de var på utrykning, men når karen som hadde "bestilt" de "avbestilte" siden den lokale lensmannen ordnet opp i sakene overhørte de det hele og fortsatte ferden i samme fart. Bilen ble ok ramponert utefra bildene.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok noe med opplæringen det der gitt. Skulle ansatt avdanka rallyførere som sjåfører. Da blir det jo mer politi i gatene også :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett.. Han for Livstid i fengsel og slipper ut etter 1 år for fin oppførsel.. da har han sittet å sett på TV og chillan i en seng i 1 år for ett Drap..wee.. fint rettsystem

Sier bare Henrettelse jeg!!...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider