jokkalf Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Hei! Har fått tak i meg en t3/t4 turbo som jeg tenkte å pakke på bilen. men har problemer med å finne innsugslange som har 2,5" 'ende til turbo. noen som vet om hvor man kan få tak i? legger ved ett bilde av turbo.[ATTACH]30975[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ølbriller Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 tess:) Siter Mine biler:2009 Audi A42006 Audi A4 avant 1988 Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Har de slikre slanger me koblinger som er på orginale innsugslangen da? Regner me at bilen ikke vil gå som den skal viss de koblingene ikke er på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg