Gå til innhold

Ka skal eg kjøpe til 100 000,- ?

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en ny bil, skal maks bruke 100 000,-

Ka skal eg velge? Vil ha en bil i god stand (uten rust), som ser ok ut og går bra.

Har sett litt på følgende:

BMW E30 325

VW Golf II Rallye

VW Golf II VR6

Noen andre gode forslag, noe kult å selge eller vet om noe kult som er til salgs?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Darkstar

Er på jakt etter en ny bil, skal maks bruke 100 000,-

Ka skal eg velge? Vil ha en bil i god stand (uten rust), som ser ok ut og går bra.

Har sett litt på følgende:

BMW E30 325

VW Golf II Rallye

VW Golf II VR6

Noen andre gode forslag, noe kult å selge eller vet om noe kult som er til salgs?

Mener og huske du var på jakt etter bil i 200k ++ klassen for en stund siden, holdt du ikke på med e46 og leon cupra?

Men du kan jo se om det finnes andre ting en e30 og golf II, er så mange som har det, se heller om du finner noe annet spesielt i samme prisklasse, ikke vet jeg hva.. Overrask oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Mener og huske du var på jakt etter bil i 200k ++ klassen for en stund siden, holdt du ikke på med e46 og leon cupra?

Men du kan jo se om det finnes andre ting en e30 og golf II, er så mange som har det, se heller om du finner noe annet spesielt i samme prisklasse, ikke vet jeg hva.. Overrask oss :)

Jo, det stemmer det. ;) Men bestemte meg for å bruke litt mindre penger på bil... Litt usikkert med jobb og sånn til høsten!:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville selv gått for preluden her altså, Darkstar, ta og test en prelude 2.3 anbefaler den sterkt.. Satt på med enn for et par timer siden. Ekstremt behagelige for de foran, er jo der du sitter :D og de går ganske bra + de har 4WS som er ganske stilligt.....

TEST EN !!!!!! lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 100.000,- får du en god projector, motorisert lerret, et rått surround-anlegg, et lass filmer, en skikkelig fet lenestol og en pall øl. Og du har fortsatt penger til en rælete japsebil med betalt årsavgift.

Alternativt kan du svi av alle 100.000 på en ti år gammel bil som faller 25.000 i verdi per år. Om 5 år må du sannsynligvis betale noen for å kjøpe den av deg.

Det finnes ingen tvil i min sjel om hva jeg hadde gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Alternativt kan du svi av alle 100.000 på en ti år gammel bil som faller 25.000 i verdi per år. Om 5 år må du sannsynligvis betale noen for å kjøpe den av deg.

Hør, hør..! Ha dette i mente du mister. Får nok en fet bil, men pass på hvilken årsmodell du kjøper. Ting blir eldre - og da faller de såklart i pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

For 100.000,- får du en god projector, motorisert lerret, et rått surround-anlegg, et lass filmer, en skikkelig fet lenestol og en pall øl. Og du har fortsatt penger til en rælete japsebil med betalt årsavgift.

Vil nå si du taper mer på å kjøpe en ny bil eller på å kjøpe en 10 år gammel bil.... Men men hver enkelt må få bestemme hva de selv vil gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider