bikkers Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Hei! jeg har nylig anskaffet meg en A6 1.8t. bilen har funger fint helt fram til i dag da den plutselig ble veldig varm (ca 120grader) den ryker ikke hvitt og det er heller ikke spesielt mye trykk i ekspansjonstaken. Jeg har ikke hørt at kjøleviften har slått inn. Kan det være noe feil med temp.giver eller termostat? takker for svar Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Når gikk den varm? Under kjøring på flate veien, i ro på tomgang? Først må du finne ut om det er giver til instrumentpanelet som tuller, at instrumentet rett og slett viser for mye? Om ikke så burde radiatorviften ha startet, da så sant det ikke er vannpumpe eller termostat som er defekt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 jeg satte den på verksted i dag og de mente at det var termostaten som var gåen Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 ofte vannpumpe ryker på 1.8 med og uten turbo.. både på min og dama sin røyk de ganske likt.. Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Ofte er et veldig vidt begrep ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg