DTM Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Hei. Noen som vet om man må trekke 2 p-billetter når man parkerer med tilhenger ? Opplevde i går å være heldig å motta gebyr for ikke å ha synlig p-billett på hengeren, faens haier :hammer Mvh Dtm Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 som sagt: parkeringsvaktene har streik, så er imot streikeloven og gi ut bøter :) http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 som sagt: parkeringsvaktene har streik, så er imot streikeloven og gi ut bøter :) Hei. Men dette var på p-plass regulert av q-park, privat ikke Kommunalt ! V/Furuset senter. Mvh Dtm Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 ahhh, men da skjønner jeg :) http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Hei.Noen som vet om man må trekke 2 p-billetter når man parkerer med tilhenger ? Opplevde i går å være heldig å motta gebyr for ikke å ha synlig p-billett på hengeren, faens haier :hammer Mvh Dtm Opptar du mer enn en parkeringsplass så må du også betale for hengeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Opptar du mer enn en parkeringsplass så må du også betale for hengeren. Hei. Og dette er vi sikker på ? Da er det vel bare å bite i det sure eple da . . . . . Mvh Dtm Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Hei. Og dette er vi sikker på ? Da er det vel bare å bite i det sure eple da . . . . . Mvh Dtm Du må nok det dessverre,det er sånn at du ikke kan oppta to parkeringsplasser og bare betale for en. Er vel i grunnen kanske logisk hvis du tenker deg om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Rsele har rett. At "store biler eller biler med tilhenger trenger 2 billetter" kan du lese om hos Parkeringsklagenemnda til Forbrukerrådet og på klageveiledere til diverse parkeringsselskaper, f.eks er det en her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 Du må nok det dessverre,det er sånn at du ikke kan oppta to parkeringsplasser og bare betale for en. Er vel i grunnen kanske logisk hvis du tenker deg om? Hei. Logisk og logisk, Greit om henger er festet til bilen, og 2 billetter legges i frontruta, men om man velger å koble av henger og reise et erend uten henger, hvor skal man feste billetten da ?????? Mvh DTM Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 På hengeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTM Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 På hengeren. Hei. Mmmmmmm, du må være smart . . . . Muligens noe uforskammet, ifølge enkelte . . . . . "JEG LEKER FORTSATT MED BILER !" -07 Audi RS4 "konebilen" -11 MB Vito 116 4x4 med "ALT" "Arbeidswagon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Som du spør får du svar vet du. :pepsi: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Hei. Mmmmmmm, du må være smart . . . . Du er unødvendig uforskammet mot folk som svarer deg helt saklig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg