taxidriver Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Skal selge min Rockford Spiller, den er ikke et år en gang, selger grunnet kjøpe av en del dyrere spiller. Jeg er kjempe fornøyd med spilleren min. Mener jeg kjøpte den i juni/ juli ifjor, så garanti er det på den enda. kvittering følger med. Dette er topp modelen ifra rockford, blir også brukt i alle reklame sammen henger. Dette er en drit tøff spiller, løp å kjøp.. går billig ved hurtig avgjørelse.. Har tenkt meg ca 5000 for den, men kan diskuteres. CD/Radio RFX-9420R BESKRIVELSE: RDS radio i Black Chrome! MP3, PUNCH knapp for bass/ diskant heving, Motorisert / avtakbart frontpanel, Multi-color display, 3 par linjeutganger ( 8V!! ), 50 Ohms linjeutganger, Dobbel AUX inngang, Inneb. delefilter 80hz, Type RF forsterker DSP kontroll, Source tone memory, 2 linjers display, Kopper belagt chassis, Fjernkontroll m/volumratt, Klokke, Telefonmuting, (Mrk. - ikke inneb. forsterker) SPESIFIKASJONER: EFFEKT : Ikke innebygd forsterker FJERNKONTROLL : Inkludert ANTALL I KARTONG : 4 LINJEUTGANG : 6 linjeutganger (8v!) med 80Hz lowpass på bassutgangen http://www.autohifi.no/images/RF_RFX9420.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 opp igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 kom igjen da folkens, kom med bud... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 3000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 næh, hadde tenkt med minst 4500 for den. kommer du med penga så er spilleren din... som sakt kan diskuteres.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Hei.. Nå har veil pris på denne spilleren sunket.. Den ligger på 4998,- nå... Blir litt vanskeligere å få såpass for den da.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 hvor er det den er så billig da?? har sett den til 6500 på tilbud.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 De har nye priser i år... EDIT : Prisen er 5995,- .. Ikke 4995,- som jeg sa lenger opp her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by RiZLa De har nye priser i år... EDIT : Prisen er 5995,- .. Ikke 4995,- som jeg sa lenger opp her.. var noe som ikke stemte da:D men å få 4 lapper for den burde ikke være vanskelig synes jeg, ihvertfall ikke siden spilleren ikke er et år en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by taxidriver var noe som ikke stemte da:D men å få 4 lapper for den burde ikke være vanskelig synes jeg, ihvertfall ikke siden spilleren ikke er et år en gang.. bytte den i en 9220R som er helt ny?:op Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 hehe, trokke det.. er som å gå tilbake til stein alderen(no ofens) men, i want the money:) selg spilleren din så kan du kjøpe min..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg