Gå til innhold

Russebiler 2004

Ranger emnet

Mr. Aerodeck

Anbefalte innlegg

Tenkte at de som er russ i år kunne slenge opp info og bilder av russebilene sine. Kan jo være litt morro å se for både oss som er russ og de som ikke er det.. Finnes jo en del fete russebiler rundt i landet så...

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge ved link til min.... (for de som ikke ser signaturen min..)

http://www.delicious.moo.no

Var i bergen å henta den forrige helg. Blir bra denna gitt...

Amerikansk van med alu vinge og neonlys under tiltrekker seg oppmerksomhet gitt... :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Glemte å legge ved link til min.... (for de som ikke ser signaturen min..)

http://www.delicious.moo.no

Var i bergen å henta den forrige helg. Blir bra denna gitt...

Amerikansk van med alu vinge og neonlys under tiltrekker seg oppmerksomhet gitt... :D

kjøpte dere den ferdig eller? veldig fin bil da... den så strøken ut!

Hell yeah!!

BMW 325i (M) 87 mod. (Prosjekt original)

BMW 318i Touring 96 mod. - VW Polo 1993 mod.

[x]Audi 80 1993 Avant - [x]VW Polo 1991 mod. - [x]Audi 80cc 1,8 86 mod. - [x]Volvo 240 (bilcross bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den ferdig sånn som den er på bildene på sia vår ja..

Det vi skal gjøre med den er: Legge på navnet på bilen osv på den (klistremerker, gidder ikke herpe lakken...) Utvide annlegget litt (dette er allerede kjøpt inn) Pluss interiøret skal forandres litt på tenkte vi.. Wait and see :)

Vi brukte forresten hele 2 dager på å bestemme oss for å kjøpe den. Vi begynte å bli en smule desperate etter bil siden det var under 2 mnder igjen til russetida. Jeg satt faktisk å forhandla med selger i telefon når jeg var på byen å drakk... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider