volvoD6 Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 hei,jeg har en 240 som er ombygd med m90 girkasse,har hatt nede mellomakslingen for og bytte kryssene,gummiopphenge,lagere og hardyplata,nå når jeg har montert igjen fikk jeg vibrasjoner i mellomakslingen,glemte og merke asklinge før den ble demonter,så det er sikkert at den ikke står rett der akslingen går i verandre,noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoD6 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 noen som har forslag om framgangsmåten for å få bort vibrasjonene uten å skru seg ihjæl,kryssene er montert riktig og jeg hadde ikke like mye vibrasjoner før jeg begynte demonteringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 Du må antagelig avbalansere mellomakselen på ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower520 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 dårlig mellomakselkryss Siter Volkswagen Caddy 1.9D 1998 Volkswagen Golf MK3 TDK 1993 Volvo 245 1986 X OnkelTom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg