Andrew Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Okido, hva synest dere om moddene som det er planer om til sommeren? kom gjerne med forslag om endringer og Glupe idéer Andrew. Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 jeg ville droppet svart panser :) jeg ville også droppet gullfelger , hvite derimot er kult Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Lakk all den sorte plasten og rubb/poler resten. Få den skikkelig rød igjen! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 enig med de over her, pluss at bilen din skriker etter spacere bak :) fin kjerre forresten, røde ting er vanskelig å ta bilde av, så det kan godt hende fargen er bedre enn den ser ut.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Synes den var tøff med svart panser. Se på hvordan de gjør det i USA folkens!!! Der er det mote å med de kombinasjonene. Likte den med gullfelger. Men jeg er enig med metz at du bør ha spacere bak. Lykke til. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Takker, planen er et matt-svart panser, lurer på andre speil, men alle har jo DTMspeil, så tenkte eg sku finne al F1speil eller GSXRspeil! takker for responsen Andrew Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Her er en Solheim-edition som ikkje er så verst(noko å tenkja på) Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Skulle hatt meg sånne felger BBS15" Noen her som har et sett til salgs? Mye bedre kjøreegenskaper med 14-15" istadenfor dei jævla 17" som eg har no(kunn brukande til blikkfang,ikkje aktiv kjøring) Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Dinna var forresten steikja like Mundal editionen Enda en Helge editon Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Noen som kan svare på om dette er Jattafront eller Rallyefront*? Her Petter er forresten dei speila som du har i HotShop-katalogen din! Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Sånn Skal hekken på Duben min bli: Meeget pene felger her også Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by Orph Rallyefront... Se på lyktene ! Han har bare tettet igjen den rillen som går under grillen..... ER dette linselys da? ser nesten ut som 89-90 jettalys?? Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Se på den siste blå 2eren der, den har Rallye lykter med linser ytters og reflektorer innerst. Jeg er ganske sikker på at lyktene som dere her diskuterer er hentet fra "storebror" nemlig Golf mk3. Er hvertfall slik det ser ut for min del med de små runde reflektorene innerst. Billig-Rallye på 1-2-3... Se bare selv disse lyktene mot en original Golf mk3 GTI/VR6er! Av modifiseringer fremover kan jeg være enig i dette med at fargen din bør pusses opp til skikkelig rød, og at all plasten din bør lakkeres også. Sort panser er jo på en måte litt tøft, men det er også en trend, vurder om dette er like fett om 2 år (regner ikke med du gidder lakkere golfen din for hver nye trend som kommer...) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Originally posted by EyeLid Se på den siste blå 2eren der, den har Rallye lykter med linser ytters og reflektorer innerst. Jeg er ganske sikker på at lyktene som dere her diskuterer er hentet fra "storebror" nemlig Golf mk3. Er hvertfall slik det ser ut for min del med de små runde reflektorene innerst. Billig-Rallye på 1-2-3... Se bare selv disse lyktene mot en original Golf mk3 GTI/VR6er! Av modifiseringer fremover kan jeg være enig i dette med at fargen din bør pusses opp til skikkelig rød, og at all plasten din bør lakkeres også. Sort panser er jo på en måte litt tøft, men det er også en trend, vurder om dette er like fett om 2 år (regner ikke med du gidder lakkere golfen din for hver nye trend som kommer...) Tror du er inne på noe dr gutt! syntest det var noe som ikkj stemte me lysene på den sølvfargede. tror bildene lyver litt, er ok i lakken. men er litt uenig i lekkering av plast..menmen ulik smak. tro men skal satse litt på den stilen som dubene eg har lagt ut her Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 ja herlighet - er jo DIN bil! Du skal jo strengt tatt drite i hva alle andre sier! :D Når man ser nøye på lyktene på den sølvfargede synes jeg at man kan skimte den avrundede kanten rundt de små reflektorene øverst i "hjørnet" av lykten. Jetta lyktene har jo bare en stor reflektor, Rallye har som jeg har beskrevet over, og Vento her også en stor reflektor... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg