Wheels of Steel Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Skulle ha kjøpt det når jeg så det ... Har tidligere sett glasstak med klamper som enkelt skulle kunne byttes med orginaltak, men kan ikke finne det igjen nå. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Du kan f.eks. høyre med Autotuning. Og so er det sikkert muligheit for å finne det i USA Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheels of Steel Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Takk for svar! Autotuning har det ikke, og har aldri hørt om det. USA har jeg ikke funnet annet en henvisninger til noe som ble produsert tidligere. Har og sjekket e-bay uten resultater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg