JarBøe Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Hei... Har et bensinpumpe rele så står dure når sitter på tenningen. noen så kan hjelpe meg, elle komme med noe forslag til ka så gjør de.. Forslag/tilbakemeldinger så fører til oppklaring belønnes me 500 kr :) Mvh Jarle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740stian Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 går begge pumpene bake og fremme? er ikke unormalt at det durer TROR jeg... Siter volvo 740 b230f med fk oppsett og 3" eksos + viking ecotrim chipmercedes 300e-24v volvo 240 gle 83 delebil(vraket) opel omega b 95 mod mccormick d324 traktor derbi senda xrace 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 Gå over loddingene med loddebolt og se om det hjelper. Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 er ikke uvanlig at disse må skiftes av og til, men så lenge det funker så ville ikke jeg ha gjort noe med det... Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarBøe Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 skiftet rele så de nye durer ikke, men har et annet problem no...bil er vanskelig starte når stått i ro 1 døgns tid...må jobbe og jobbe på starteren, for så kommer litt tenning og kubbe igjen....dette skjer om og om igjen me et par host og hark.. til slutt tenner den, får litt turtall, da stabiliserer den seg på tomgang.. noe forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet November 18, 2012 Rapporter Share Skrevet November 18, 2012 Virker som det er en kaldstartventil eller noe som ikke funker som det skal. At den ikke får nok bensin ved kaldstart. Kommer litt an på om du har forgasser eller innsprøytning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Der er en enveisventil på bensinrøret, sånn ca rett under b-stolpen (ser ut som en skjøt) Kula i denne slites, og bli urund. Bytt den, så vil jeg tro at saken er løst ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarBøe Skrevet November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Der er en enveisventil på bensinrøret, sånn ca rett under b-stolpen (ser ut som en skjøt) Kula i denne slites, og bli urund. Bytt den, så vil jeg tro at saken er løst ;) Fant ut av problemet. Den temperatur føler under innsug var gåen...skifta denne og bilen startet me en gang uansett om var kald elle varm motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg