Lamatryne Skrevet Juni 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2012 Lager en ny tråd siden dette falt litt bort i den andre tråden. Jeg synes jeg måtte stå oppi ruta for å åpne bilen på fjernstyring, og tenkte dette kunne være svakt batteri i nøkkelen, så jeg skiftet dette. Nytt batteri og ingen bedring. Hva kan dette være? Johnny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonham05 Skrevet Juli 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2012 Hei :) Det kan vere senderen i nøkkelen som er noke gale med. Eg ambefaler deg at du tar deg ein tur til eit volkswagen forhandler og la dei få skjekke nøkkelen og om dei eventuelt kan ta ei diagnosering på bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamatryne Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Hei :)Det kan vere senderen i nøkkelen som er noke gale med. Eg ambefaler deg at du tar deg ein tur til eit volkswagen forhandler og la dei få skjekke nøkkelen og om dei eventuelt kan ta ei diagnosering på bilen din. Hei og takk for svar, Jonham. Jeg var der jeg og.. På vei til Møller i Larvik for å se hva de kunne gjøre. Helt inntil jeg fikk vite hva prisene er. Det er horribelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Trenger du nøkkler billig så annbefaler jeg http://www.bilnokler.no/ har fått nøkkler for passaten fra han mye billiger enn hva møller tar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamatryne Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Trenger du nøkkler billig så annbefaler jeg http://www.bilnokler.no/ har fått nøkkler for passaten fra han mye billiger enn hva møller tar ! Tusen takk for tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 sjekk batteri ..billig på feks biltema ..kjøpte for noen år siden da begge mine gikk tomme...ble dårlig rekkevidde tilslutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamatryne Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 sjekk batteri ..billig på feks biltema ..kjøpte for noen år siden da begge mine gikk tomme...ble dårlig rekkevidde tilslutt Batteri er byttet i nøkkelen uten forbedring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanoperca Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 sorry leste ikke godt nok.....du har bare en nøkkel? tenkte om begge var like dårlig kan det jo ligge i bilen ikke nøklen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamatryne Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 sorry leste ikke godt nok.....du har bare en nøkkel? tenkte om begge var like dårlig kan det jo ligge i bilen ikke nøklen Det er nå ihvertfall logisk for meg at problemet må ligge i bilen. Men min erfaring med elektronikk er at enten fungerer det eller så fungerer det ikke. Kan ikke skjønne hva som er grunnen til at rekkevidden er blitt begrenset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg