nismo_power Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Sperstad Hva er gjort med motoren da? Ladetrykk? AF Ratio? Etter hva jeg har skjønnt, er motoren helt standard. Ikke gjort noen ting med. Ladetrykk og af ratio vet jeg ikke. Finnes det måter å påvirke eksos temp` n på? Når man mapper motoren f.eks? Hva med eksos wrap, hva mener dere om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Om motoren er helt standard burde den ikke ha så høy eksos temp. Grunnen til høy eksostemp. kan vere att motoren får for lite bensin. Hva mener du med eksoswrap? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by nismo_power Kjenner du til noen som kan gjøre dette? Kan anløpe for deg jeg hvis du har datablad på ståltypen du bruker. Holder til i Sande. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Sperstad Om motoren er helt standard burde den ikke ha så høy eksos temp. Grunnen til høy eksostemp. kan vere att motoren får for lite bensin. Hva mener du med eksoswrap? Eksos wrap = / Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Eksos teip ja:) Bare positivt å bruke det. Da vil eksosen i grenrøret holde seg varm, og fortsette å ekspandere som vil få mere snurr på turboen. Derfor er det positivt å bruke ett stål i grenrøret som gir fra seg minst mulig varme. Eksos teip kan vere negativt på grenrør i vanlig stål, siden eksosteipen holder på vann/fuktighet og da vil grenrøret ruste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg