Gå til innhold

Rustfritt stål vs vanlig svart stål

Ranger emnet


nismo_power

Anbefalte innlegg

Originally posted by Sperstad

 

Hva er gjort med motoren da? Ladetrykk? AF Ratio?

 

Etter hva jeg har skjønnt, er motoren helt standard. Ikke gjort noen ting med.

 

Ladetrykk og af ratio vet jeg ikke.

 

Finnes det måter å påvirke eksos temp` n på?

Når man mapper motoren f.eks?

 

Hva med eksos wrap, hva mener dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eksos teip ja:) Bare positivt å bruke det. Da vil eksosen i grenrøret holde seg varm, og fortsette å ekspandere som vil få mere snurr på turboen. Derfor er det positivt å bruke ett stål i grenrøret som gir fra seg minst mulig varme.

 

Eksos teip kan vere negativt på grenrør i vanlig stål, siden eksosteipen holder på vann/fuktighet og da vil grenrøret ruste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår