Passat3BG_Boy Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 noen som veit hvor PVC slangen fra turbotryksmåler skar kobles innpå?? håper på svar;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 F.eks. på innsuget ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Ikke kobl den på wastegate slangen bare :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat3BG_Boy Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 hehe;) klassisk feil det har je fått høre;) ja stemmer det at slangen fra t7urbotrykksmåleren skar inn på trykkslangen fran innsugsrøret... men problemet er hvor i helvete er den slangen :O har lett meg grønn i hele kveld og itte funnet den :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Ta den rett på innsuget :) Det finner du vel? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat3BG_Boy Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 ja hadde je bare fønni innsuget så sku det itte vørt no problem.... Finner mæssom itte slangen/trykkslagen som måleren skar inn på... to andre kompiser av meg fant det heller itte...;O er snakk om en X20TDH Omega B stv 98. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Hm. Hvis det går en slange i fra innsugsmanifoilen og til dieselpumpen kan en sette på et T stykk der. Da kan en koble på turbotrykksmåleneren der. Det har jeg gjort på bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg